CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

ASSIGMENT A (HARI KONVOKESYEN USM YANG KE-38)













Jalan masuk dari sg.2 terus ke tapak ekspo convex sempena hari konvokesyen Universiti Sains Malaysia(USM)yg ke-38 tahun bermula dari 13 ogos sehingga 17 ogos 2008.Di sini niat terhasil apabila terdapat keinginan untuk membangunkan sebuah tapak ekspo sempena hari konvkesyen.
















Di laluan masuk tapak berkenaan terdapat sebuah papan tanda yang menunjukkan aturcara majlis dijalankan serta petunjuk arah tentang tapak tersebut.Tapak disediakan untuk memudahkan aktor melakukan sesuatu penghasilan berdasarkan niat dan aturan yang telah ditetapkan oleh pihak pentadbiran universiti.














Gambar menunjukkan graduan sedang berjabat tangan mengucapkan tahniah kepada sahabatnya atas kejayaan yang dikecapi.Niat graduan tersebut untuk berjaya telah tercapai setelah berusaha,hasilnya graduan tersebut telah meraih segulung ijazah yang diimpikan pada hari konvokesyen tersebut.













Khemah dibina di atas tapak yang telah disediakan setelah mendapat kelulusan dari pihak yang bertanggungjawab untuk membina sebuah penempatan.Niat untuk membuka kawasan tapak untuk ekspo convex telah berjaya setelah ada pelaku yang memajukan kawasan tesebut.













Aktor berniat untuk memajukan perniagaan dengan menjual pelbagai produk barangan dan hasilnya produk telah dijual mengikut harga yang telah ditetapkan oleh pelaku setelah hasil jualan tersebut mencapai keuntungan.














Aktor sedang melakukan aktiviti mengemas dan menurunkan khemah setelah digunakan sepanjang ekspo convex yang telah berakhir beberapa hari selepas majlis konvokesyen tamat pada 17 Ogos 2008.Majlis tersebut telah berjaya dijalankan setelah niat tercapai hasilnya.













Alam sekitar yang telah digunakan untuk menghasilkan satu tapak penempatan telah berjaya dibangunkan dan mencapai matlamat yang diinginkan berdasarkan niat oleh pelaku agar penempatan tersebut dibina untuk tapak ekspo konvokesyen sempena Hari Konvokesyen USM yang ke-38 telah tercapai.